1. Finn den ønskede reparasjonen på vår hjemmeside. Hvis du er i tvil om hva som er galt, kan du bestille en diagnose av din enhet.

2. Bestill og betal reparasjonen i nettbutikken. Etter kort tid vil du motta en ordrebekreftelse med et ordrenummer som du bes legge ved samt skrive utenpå forsendelsen.

3. Pakk enheten forsvarlig inn og send den til følgende adresse:

MyTrendy Phone
Postboks 4814 Nydalen
0422 Oslo


* Hvis du leverer pakken ved personlig oppmøte på vårt kontor, må den leveres til følgende adresse:
MyTrendyPhone
Nydalsveien 28
0484 Oslo
Åpningstider er mandag til fredag 08:00 til 16:00.

Du som avsender er ansvarlig for at returvarer er forsvarlig innpakket og ikke forsvinner eller blir skadet under transport, derfor råder vi deg til å sende forsendelsen som pakke med sporing. Vennligst sørg for at den leveres direkte til vår adresse i Nydalsveien vei (vi har dessverre ingen mulighet til å hente ut pakker og rekommanderte sendinger).

4. Når enheten er reparert, sendes den tilbake til oppgitt adresse med den leveringsmetoden du har valgt. Du vil motta et forsendelsesnummer slik at du kan følge forsendelsen gjennom postgangen.

OBS: Vedlegg ikke ekstra tilbehør slik som lader, minnekort eller simkort. Du bør alltid selv sørge for å ta en backup av dine data på enheten.